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Les fans de CS:S vont être contents puisque leur jeu préféré vient d'être mis à jour
. Voici la liste :

New Map
- Added de_nuke with High Dynamic Range (HDR) lighting

Counter-Strike: Source Enhancements and Bug Fixes
- The Bomb (C4) can no longer be planted on breakables, movable physics props, or other players
- Fixed problem where players were not always “grabbing onto” ladders that were approached from above
- Crouching while traversing a ladder reduces the player’s speed (matches CS 1.6 behavior)
- Improved door logic to prevent doors from opening into the player using them
- View-smoothing is now done when going down stairs as well as up
- Bomb-related sounds play for everyone correctly now (not just the bomb-planter)
- First-person spectators are blinded and deafened just like the person they are observing
- Fixed incorrect bullet penetration calculation through concrete+grate materials
- Fixed changeteam exploit
- Fixed DX7 early prop fade-out
- Fixed rare player animation issue while holding grenades
- Fixed apparent lockup/hang due to the disconnect dialog showing up over the quit menu and hiding it
- Fixed crash when shooting explosive objects that would result in the shooter’s immediate death
- Opening the buy menu and equipment menu on the same frame no longer leaves the buy menu in a bad state
- DEagle no longer always plays deploy animation when starting to spectate its owner
- Non-localized HintText displays correctly again
- Added "mp_disable_autokick " so players with rcon access aren't idle-kicked
- “soundscape_flush” no longer forgets about soundscape entities
- Exposed VIP player index to plugins/mods

Counter-Strike: Source Bot Changes
- Several navigation improvements (jumping, ladders, general movement)
- Various CPU performance optimizations
- Bots are more attentive to enemy noises now
- Bots throw their grenades when surprised by an enemy correctly now
- Bots can open doors when attacking with a knife now
- Fixed bug preventing CT bots from hiding to guard a bomb defuser
- Fixed a few issues where bots were trying to plant the bomb in bad places
- Bots now break breakables they touch while stuck or crouched
- Fixed bots not knowing if the cs_havana window is shut
- Adding the “bot_join_delay” ConVar to delay bots joining after a map change

Au passage, vous pouvez déjà pré-commander un nouveau jeu s'appelant Darwinia dont une vidéo est disponible sur le site de steam.
par Kud 6 commentaires, dernier par spawn-ft
Partager | Source : Steam powered.com

Commentaires

utr_dragon

Rédacteur en Chef/Dieu
Nb msg : 2503
(#1) 02 décembre 2005 à 21h43
Des caisses et des hangars vides, pas de quoi casser les 3 pattes d'un canard...
No comment !
Xpierrot

Responsable Hardware de Zeden
Nb msg : 1500
(#2) 02 décembre 2005 à 21h52
"Improved door logic to prevent doors from opening into the player using them"

c'est bizarre, j'ai peu joué a CS, quand j'y ai joué c'etait il y a 3-4 ans, et il me semble que ce problème existait déjà...
Marchez doucement car vous marchez sur mes rêves
spawn-ft

Équipe Last Man Standing
Nb msg : 59
(#3) 03 décembre 2005 à 15h35
Et le tout est accompagné d'un bug ans le SKD!!

C'est bien VALVe sa... Ils debbugge une chose pour en bugger une autre...
Ouin bin... Je suis membre assez actif de Zeden mais pas trop. C'est ma page d'acceuil de mon web browser:P
Xpierrot

Responsable Hardware de Zeden
Nb msg : 1500
(#4) 03 décembre 2005 à 15h53
on appelle ca faire de la programmation...
Marchez doucement car vous marchez sur mes rêves
Kud

Rédacteur
Nb msg : 151
(#5) 05 décembre 2005 à 01h24
Je sais pas si c'est le problème dont tu parlais Spawn :

- Source Engine -

* Fixed "Extra App ID set to 211, but no SteamAppId" error when launching Source SDK tools

Dans ce cas là, c'est réglé.
- Kud -
spawn-ft

Équipe Last Man Standing
Nb msg : 59
(#6) 06 décembre 2005 à 01h46
Ouais c'étais bien sa!
Ouin bin... Je suis membre assez actif de Zeden mais pas trop. C'est ma page d'acceuil de mon web browser:P
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