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callofduty5_042.jpgActivision a sorti hier matin le patch 1.4 pour Call of Duty 5 : World at War. Ce dernier contient le contenu du Map Pack 1 sorti sur consoles il y a quelques jours, c'est à dire 3 nouvelles cartes multijoueurs ainsi que des améliorations pour les cartes du mode Nazi Zombies. Il corrige également quelques bugs et améliore l'équilibre général du multijoueur.

Le téléchargement (578 Mo) peut s'effectuer sur l'un des miroirs suivants :La liste complète des changements (anglais) se trouve dans la suite de la nouvelle.
* 3 new Multiplayer maps: Kneedeep, Nightfire, Station!
* Nazi Zombies map with more weapons, Perks-a-Cola machines, and electroshock defenses: Verrückt!
* Improved spawning logic.
* Auto balancing improvements. Players are no longer auto balanced while completing objectives.
* Mods: IWD's can be placed in the usermaps folder.
* Mods: Hold Breath / Sprint functions as intended.
* Mods: MissingAssets.csv is generated when maps are run with developer set to 1.
* Fixed lag caused by shooting at tanks.
* All rifle grenades fired during the first 15 seconds of Search & Destroy will be duds.
* Players who equip a Bouncing Betty and melee teammates in Hardcore game modes are now credited with a team kill penalty.
* Players are now deducted 200 points for team killing the bomb planter/defuser in Hardcore Search & Destroy.
* Martyrdom no longer causes direct impact deaths in Hardcore modes.
* "Bayonet jumping" has been disabled.
par utr_dragon Commenter
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