Alors que tout le monde attend la grosse mise à jours de Team Fortress 2 qui devrait apporter des armes à débloquer et la nouvelle carte GoldRush (qui introduit le nouveau mode de jeu que nous vous décrivions il y a peu), le patch sorti aujourd'hui par Valve Software se contente de corriger quelques bugs, dont certains ont été introduits avec la précédente mise à jour du jeu.
Comme d'habitude, il suffit de relancer le client Steam pour que le patch soit effectif.
La liste complète des changements (Anglais) se trouve dans la suite de la nouvelle.
Comme d'habitude, il suffit de relancer le client Steam pour que le patch soit effectif.
La liste complète des changements (Anglais) se trouve dans la suite de la nouvelle.
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:
Team Fortress 2
* Removed sv_alltalk from the list of convars that affect custom server tags
* Fixed Demoman grenades not hurting the shooter if fired at point blank range against a target
* Fixed critical modifier for explosive weapons (rockets, pipe bombs) increasing critical chance more than intended
* Fixed Sudden Death "seconds have passed" string not including the amount of seconds that have passed
* Fixed Internet and Custom tabs in the Server Browser not correctly displaying the server information for servers when going back and forth between the two tabs
* Updated the URL used for the "Click for more info on custom servers" link on the Custom tab
* Fixed a crash for a sound channel getting created without wavedata
* Fixed Setup timer not showing the correct percentage in the circular progress bar
* Fixed being able to enter a "spectate" command in the client console to join team Spectator when mp_allowspectators is set to 0
* Fixed SourceTV servers not being displayed in the Spectate tab for servers with custom server tags
* Fixed servers with maxplayers <= 24 that are running SourceTV having the "increased_maxplayers" tag added for their server
* Added mp_tournament_restart command to be used with Tournament Mode (mp_tournament). This can be used at any time to return to the "Waiting for Teams" state
* When a tournament match ends it now returns to the "Waiting for Teams" state
Au fait je ne vois nulle part l'adresse de votre serveur TF2, quelqu'un pourrait-il la donner?