Crytek a mis en ligne hier le patch 1.5 pour Crysis Wars. Il corrige quelques bugs / exploits, améliore la stabilité du jeu, procède à un léger rééquilibrage en augmentant les dégâts en mélée, et ajoute la carte Ruins. Il pèse 511 Mo et peut être téléchargé chez MyCrysis, InCrysis et CryTurkiye.
Le SDK mis à jour se récupère quant à lui via les liens suivants : #1, #2, #3, #4. Enfin, les serveurs dédiés sont disponibles ici (Linux) et là (Windows).
Le SDK mis à jour se récupère quant à lui via les liens suivants : #1, #2, #3, #4. Enfin, les serveurs dédiés sont disponibles ici (Linux) et là (Windows).
General Fixes
Updates and improvements
- When spectating, buy menu won't switch tabs
- Occasional HUD buttons displacement
- Shoot + Zoom exploit with Sniper Rifle
- Potential renderer crash
- Score limit is correctly calculated in PowerStruggle
- Vehicle damage direction display
- Server crash when using last purchase to repeatedly buy vehicles
Balance
- Added health bar of player who just killed you
- Added automatic respawning in Instant Action/Team Instant Action, defaults to 20s after death
- Added new visual hit indicator asset - shows whether you hit a player or a vehicle
- Various messages for accessibility improvement
- Reworked options menu
- Increased melee damage, and improved its consistency
New Map
- With this patch a new map arrives in the form of Ruins. This map is set in a church ruins environment and invites players to fight both inside and outside of the church itself.