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unrealtournament2007_005.jpgLa troisième bêta du premier patch pour Unreal Tournament 3 vient de sortir pour les administrateurs de serveurs. Les changements rajoutés par cette version -depuis la bêta 2- sont listés ci-dessous.

Ne cherchez pas, il n'y a pas encore de liens pour le téléchargement, la patch étant toujours réservé à un cercle très fermé d'administrateurs serveurs (même si on peut déjà le trouver par des moyens détournés).

Gameplay:
- Fixed weapon crosshair incorrectly turning red when hit enemy on the client, but not on the server.
- Disabled attenuation/spatialization on mission briefing sounds.

Server Browser:
- Implemented a Favorites tab page in the server browser.
- Fixed incorrect mutators appearing in server browser details if client & server are not using the same language

User Interface:
- Fixed up the GDF project for Vista

Networking:
- Fixed "open" console command when connecting to Internet servers
- Fixed bugs and exploits associated with ServerViewNextPlayer()/ServerViewPrevPlayer()/ServerViewSelf() being received after the server has already moved the PlayerController out of the spectating state
- Added "BecomeActive" exec to switch from spectator to player

Server Admin:
- Fixed servers advertising as the wrong gametype if the gametype is changed without restarting the server
- Fixed IP addresses being reported in host byte order instead of network byte order

Map Specific:
- Improved bot AI with Leviathan in Torlan.
par utr_dragon Commenter
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